Meksikalı Michel ve Paula çifti Mexico City'den başladıkları gezilerinde Paris geçtiler. Türkiye'ye gelen ve buradan her gün 8 saat pedal sallayarak İstanbul'dan Bursa'ya, Tuz Gölü, Kapadokya, Yozgat Sorgun, Amasya'ya, Karadeniz sahilini takip ederek Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize ve Pazar ilçesine 15 gün sonra gelerek burada mola verdiler.

Pazar Belediyesi'ni ziyaret eden gezginlere Kültür Müdürü Abdullah Uzun tarafından belediyenin hazırlamış olduğu tanıtım kitapçıkları hediye edildi.

Karaloğlu: Rize'de Risk Alanlarımız Bellidir Karaloğlu: Rize'de Risk Alanlarımız Bellidir

Gezgin çift yaptığı açıklamalarda 'Birçok ülkeyi gezdik. Türkiye çok güzel bir ülke ve o kadar da güvenlidir. Biz burada kendimizi çok güvende hissettik. Akşamları çadır kurarak dinlendik ' dediler.

Yemekleri çok güzel ve ucuz olduğun özellikle et yemeklerinin ve böreklerin çok leziz olduğunu söyleyen Michel ve Paula 'Sabah kahvaltısı diğer ülkelere göre çok farklı. Bal, Tereyağı ve Çay'dan sonra sabah erkenden yola çıkıyoruz. Yaklaşık 8 saat bisikletle pedal çevirerek yolumuza devam ediyoruz.. Olumsuz herhangi bir durumla karşılaşmadık. Yolculuğumuzda akşam olunca Çadırda kalıyoruz. Karadeniz'in doğasına hayran kaldık. Bir aydır Türkiye'deyiz. İnsanlar cana yakın, bize ilgi gösteriyorlar. İlk kez Türkiye'ye geldik. Zaman bulursak tekrar geleceğiz' diye konuştular.

Pazar'dan, Gürcistan ve Tiflis'e geçerek oradan uçakla tekrar Meksika'ya döneceklerini dile getiren gezgin çift ziyaretten sonra Pazar'dan ayrıldılar.